Agen Bola

Search results for "malam pertama ku sangat ghairah"


Cerita Lucah – Perempuan Gemuk Pepek Tembam

21st June 2016 Cat: Cerita Lucah | 2980 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Perempuan Gemuk Pepek Tembam

Cerita Lucah – Perempuan Gemuk Pepek Tembam GAMBAR GADIS BOGEL 2015Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya mereka salah.Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk... More »

Cerita Lucah – Baru Nak Belajar

17th June 2016 Cat: Cerita Lucah | 3445 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Baru Nak Belajar

Cerita Lucah – Baru Nak Belajar Ni nak cerita lah pasal pengalaman zamanpersekolahan dulu. Hari tu kelas abis awal,macam biasa aku ajak member pergi lepak kattaman riadah, port kita orang. Kalau dah lepakdengan member tempat camtu biasa lah apa lagikalau tak bersembang pasal awek masing-masing. Cuma aku aje yang belum ade lagi,mungkin sebab aku ni memilih sangat sejakbreak-off... More »

Cerita Lucah – Anak Isap Konek

7th June 2016 Cat: Cerita Lucah | 3982 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Anak Isap Konek

Cerita Lucah – Anak Isap Konek GAMBAR GADIS BOGEL 2015tahun. Anak sulung ku ini memang cantik. Ia mewarisi kecantikan ibunya. Bentuk badannya juga menarik. Walau pun baru berusia lima belas tahun, Dayana mem-punyai bentuk badan seperti gadis tujuh belas tahun. Badannya berisi tetapi bukan gemuk. Buah dadanya sederhana. Sesuai dengan saiz badannya. Ponggongnya juga bulat... More »

Cerita Lucah – Pepek Cikgu Ummi

24th May 2016 Cat: Cerita Lucah | 3650 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Pepek Cikgu Ummi

Cerita Lucah – Pepek Cikgu Ummi GAMBAR GADIS BOGEL 2015 Mmg benarlah kate orang tu..dpt je aku capai bibir cikgu ummi,aku beranikan jari jemari merayap ke seluruh pelosok bahagian sulit dia. Maka aku dah mule dengar angin ribut bermula dari nafas cikgu ummi. Beberapa kali juga dia tersentak2. Maklumlah,mungkin nilah 1sttime kena 'sentuh' dgn lelaki kot."Abang.."rengekan cikgu... More »

Cerita Lucah – Daniea Pepek Sedap

12th May 2016 Cat: Cerita Lucah | 3027 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Daniea Pepek Sedap

Cerita Lucah – Daniea Pepek Sedap GAMBAR GADIS BOGEL 2015Setelah sekian lama aku tinggal bersama family, tiba masenya aku teringin keluar untuk hidup berdikari. Teringin nak duduk bujang.So, setelah puas mencari, akhirnya aku diterima untuk 'hidup bersama' dengan beberapa budak bujang di satu kawasan perumahan.Dari sini aku belajar camne hidup sendiri, makan sendiri, basuh baju... More »

pangkat

3rd June 2015 Cat: Gambar Lucah | 13664 Views | Comments Off on pangkat

pangkat Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap pangkat Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun. Aku telah dinaikkan pangkat dalam bulan Oktober tahun lepas. Dan aku sepatutnya layak mendapat seorang secretary. Tapi sebab aku pun jarang ada ofis jadi majikan aku... More »

awek gemuk

31st May 2015 Cat: Gambar Lucah | 9786 Views | Comments Off on awek gemuk

awek gemuk Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap awek gemuk Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya... More »