Search results for "malam pertama ku sangat ghairah"


Cerita Lucah – Perempuan Gemuk Pepek Tembam

Cat: Cerita Lucah | By: on 21st June 2016 | 4061 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Perempuan Gemuk Pepek Tembam

GAMBAR GADIS BOGEL 2015Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya mereka salah.Aku mula berkenalan dengan Janice setelah dia menghantar e-mel untuk...

[Read More]

Cerita Lucah – Baru Nak Belajar

Cat: Cerita Lucah | By: on 17th June 2016 | 4805 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Baru Nak Belajar

Ni nak cerita lah pasal pengalaman zamanpersekolahan dulu. Hari tu kelas abis awal,macam biasa aku ajak member pergi lepak kattaman riadah, port kita orang. Kalau dah lepakdengan member tempat camtu biasa lah apa lagikalau tak bersembang pasal awek masing-masing. Cuma aku aje yang belum ade lagi,mungkin sebab aku ni memilih sangat sejakbreak-off...

[Read More]

Cerita Lucah – Anak Isap Konek

Cat: Cerita Lucah | By: on 7th June 2016 | 4991 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Anak Isap Konek

GAMBAR GADIS BOGEL 2015tahun. Anak sulung ku ini memang cantik. Ia mewarisi kecantikan ibunya. Bentuk badannya juga menarik. Walau pun baru berusia lima belas tahun, Dayana mem-punyai bentuk badan seperti gadis tujuh belas tahun. Badannya berisi tetapi bukan gemuk. Buah dadanya sederhana. Sesuai dengan saiz badannya. Ponggongnya juga bulat...

[Read More]

Cerita Lucah – Pepek Cikgu Ummi

Cat: Cerita Lucah | By: on 24th May 2016 | 5096 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Pepek Cikgu Ummi

GAMBAR GADIS BOGEL 2015 Mmg benarlah kate orang tu..dpt je aku capai bibir cikgu ummi,aku beranikan jari jemari merayap ke seluruh pelosok bahagian sulit dia. Maka aku dah mule dengar angin ribut bermula dari nafas cikgu ummi. Beberapa kali juga dia tersentak2. Maklumlah,mungkin nilah 1sttime kena 'sentuh' dgn lelaki kot."Abang.."rengekan cikgu...

[Read More]

Cerita Lucah – Daniea Pepek Sedap

Cat: Cerita Lucah | By: on 12th May 2016 | 4189 Views | Comments Off on Cerita Lucah – Daniea Pepek Sedap

GAMBAR GADIS BOGEL 2015Setelah sekian lama aku tinggal bersama family, tiba masenya aku teringin keluar untuk hidup berdikari. Teringin nak duduk bujang.So, setelah puas mencari, akhirnya aku diterima untuk 'hidup bersama' dengan beberapa budak bujang di satu kawasan perumahan.Dari sini aku belajar camne hidup sendiri, makan sendiri, basuh baju...

[Read More]

pangkat

Cat: Gambar Lucah | By: on 3rd June 2015 | 14753 Views | Comments Off on pangkat

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap pangkat Dapatkan kebenaran dari ibubapa anda sekiranya anda di bawah umur 18tahun. Aku telah dinaikkan pangkat dalam bulan Oktober tahun lepas. Dan aku sepatutnya layak mendapat seorang secretary. Tapi sebab aku pun jarang ada ofis jadi majikan aku...

[Read More]

awek gemuk

Cat: Gambar Lucah | By: on 31st May 2015 | 10557 Views | Comments Off on awek gemuk

Koleksi Cerita Lucah, Buku Lucah, Citer Lucah, Novel Lucah Cerita Seks Melayu Lucah Stim Sangap awek gemuk Perempuan gemuk selalu cuba mengasingkan diri mereka dari kehidupan sosial kerana merasakan diri mereka yang hodoh dan besar. Mereka sering memikirkan semua lelaki hanya sukakan perempuan yang seksi seperti model-model. Tetapi sebenarnya...

[Read More]

Cerita Anak Muda

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

Dua Cipap Di Malam Pertama Aku Rizal, 24 tahun, jatuh cinta dengan seorang janda, Rubiah, 34, tak ada anak - seorang setiausaha di pejabat sama blok dengan aku ni.

[Read More]

Suhana Isteriku Sporting | AmoyBogel

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

Kalau dulu aku selalu berpesan pada isteri ku Suhana supaya melabuhkan tudung, kini aku sendiri menyingkap tudungnya supaya tidak menutup buah dada.

[Read More]

Isteriku Mandi Dengan Kawan Lalu Fuck Dibilik Air | Cerita Sex

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

Isteriku Mandi Dengan Kawan Lalu Fuck Dibilik Air | Perkahwinan saya dengan isteriku Riyani yang usianya 23 tahun sangat la bahagia. saya merasa amat bertuah kerana ...

[Read More]

CIKGU SURAYA | My First Time

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

Aku teringat akan kisah yang berlaku 10 tahun yang lalu, ketika aku masih lagi di alam persekolahan. Kisah yang bakal aku ceritakan ini mendatangkan kesan yang ...

[Read More]

Isteri Stim Jilat Batang Anak Dan Suami | Cerita Lucah

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

Isteri Stim Jilat Batang Anak Dan Suami, petangnya, Rina yang selesai mengangkat pakaian di ampaian terlihat kelibat anaknya yang sedang terbaring di sofa.

[Read More]

Klinik Wangsa : Dr.Nadir Khan pakar Sedut Kahak Kanak ...

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

SITUASI : Princess batuk yang agak teruk, selama 3 minggu, batuk tgh malam paling teruk, sampai membawak ke muntah,dan tak lalu makan,badan dah kurus sgt,

[Read More]

JAMU SUSUK DARA ~RAHSIA KEBAHAGIAAN DALAM RUMAH TANGGA ...

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

“SUSUK DARA” mmg bukan setakat menarik, bagus dan berkesan. malah tiada tandingannya. TIADA DI PASARAN LUAR. FORMULA MASIH TERKAWAL DAN MASIH RAHSIA****Tidak ...

[Read More]

PENGAJARAN DAN PEMBELAJARAN SAINS DAN MATEMATIK DALAM ...

Cat: Gambar-Lucah | By: on 16th January 2017 | 290 Views | No Comments

4. Kita boleh terjemah sains rendah kedalam bahasa kebangsaan. Tetapi ini tidak akan menolong kita memahami teori dan aplikasi advanced science dalam ciptaan dan ...

[Read More]